راه‌اندازی 700 محله اسلامی در فارس
کد خبر: 4125930
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

راه‌اندازی 700 محله اسلامی در فارس

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس از راه‌اندازی ۷۰۰ محله اسلامی در این استان خبر داد و گفت: احصای مشکلات مختلف هر محله از اهداف اصلی طرح محله‌های اسلامی است.

عباس رضایی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، عباس رضایی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس امروز، 11 اسفندماه در اجلاسیه کارگزاران مساجد استان فارس که به‌مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در تالار حافظ شیراز برگزار شد، از راه‌اندازی ۷۰۰ محله اسلامی در این استان خبر داد و گفت:  احصای مشکلات مختلف هر محله از اهداف اصلی طرح محله‌های اسلامی است.

وی افزود: سپاه فجر فارس امسال برنامه‌های خوبی برای مساجد پیش‌بینی کرده و شورای حل اختلافی در ابتدای سال برای صلح و صفای ارکان مسجد تشکیل شده است.

رضایی اضافه کرد: سپاه فجر بر بحث محله‌های اسلامی تاکید دارد و با هدف خدمت به فرهنگ و هنر و جذب نوجوانان و جوانان این مبحث اجرا می‌شود و امام جماعت مسجد و نماینده هیئت امنای مسجد و بسیج مسجد و ... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت ارکان مساجد تصریح کرد: اگر شاهد هم افزایی ارکان مسجد باشیم شاهد تعالی اهداف مسجد هم خواهیم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: هم‌اینک بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت در فارس داریم که نقش موثری در ایجاد این هم افزایی دارند.

انتهای پیام
captcha