جشن ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) در آزادشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4125856
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

جشن ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) در آزادشهر برگزار شد + عکس

جشن ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) و روز جوان با حضور امام جمعه آزادشهر به همراه تجلیل از جوانان و نوجوانان فعال در برنامه‌های فرهنگی مسجد شامگاه، 12 اسفندماه در مسجد حضرت موسی بن جعفر‌(ع) آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، جشن ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) و روز جوان با حضور امام جمعه آزادشهر به همراه تجلیل از جوانان و نوجوانان فعال در برنامه‌های فرهنگی مسجد شامگاه، 12 اسفندماه در مسجد حضرت موسی بن جعفر‌(ع) آزادشهر برگزار شد.

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر سرآمد همه جوانان جهان است، گفت: حضرت علی‌اکبر مناسب‌ترین و شایسته‌ترین الگو برای یک جوان است که می‌خواهد مسیر سعادت، سربلندی و عزت همه جانبه را طی کند. ایشان آینه تمام‌نمای حضرت رسول خدا از جهت فضائل اخلاقی، عقلانی، خدمت، محبت و احترام به والدین است.

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: جوانان باید با شناخت کامل شاخصه‌ها و ویژگی‌های حضرت علی‌اکبر‌(ع) در همه عرصه‌ها ایشان را الگوی تمام عیار انسانی و آسمانی خود قرار دهند.

امام جمعه آزادشهر ولایتمداری را یکی از شاخصه‌های مهم حضرت علی‌اکبر‌(ع) برشمرد و گفت: حضرت علی‌اکبر یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌ ایشان عنصر ولایت مداری بود که دوش تا دوش و در کنار پدر به‌عنوان ولی خدا در سخت‌ترین عرصه‌ها حضور پیدا کرد و جان خود را در راه امام زمان(عج) و مکتب اسلام فدا کرد؛ این خصیصه مبنی بر یک بینش کامل و نگاه عمیق و همه جانبه به الگویی با نام امام است.

وی گفت: حضرت علی‌اکبر‌(ع) جوان بودند و در سن جوانی افتخار آفریدند و از طرفی نیز شبیه‌ترین فرد به پیامبراکرم‌(ص) بودند، معلوم می‌شود که یک جوان می‌تواند مجسمه پیامبر باشد و با توجه به سن جوانی ایشان بهترین الگو برای جوانان به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha