برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طلاب مدرسه علمیه دارالسلام + عکس
کد خبر: 4125841
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طلاب مدرسه علمیه دارالسلام + عکس

نمایشگاه دستاوردهای طلاب مدرسه علمیه دارالسلام طی روزهای گذشته در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طلاب مدرسه علمیه دارالسلام + عکس

به گزارش ایکنا، پنجمین نمایشگاه دستاوردهای طلاب مدرسه علمیه دارالسلام طی روزهای پنجشنبه یازدهم و جمعه دوازدهم اسفندماه در تالار قصر شیرین باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

این نمایشگاه در ده‌ها غرفه دایر و از سوی طلاب جوان این حوزه اداره شده است. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با دروس رسمی، فعالیت‌های جنبی و فوق برنامه‌های حوزه آشنا شده و طلاب این حوزه به سئوالات مراجعه‌کنندگان پاسخ دادند.

یکی از برنامه‌های این نمایشگاه برگزاری اولین کنگره شعر طلاب جوان تهران با عنوان «به رنگ خدا» بود. این کنگره به همت مدرسه علمیه دارالسلام و با حضور شاعران معاصر آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین زکریا اخلاقی و حسن لطفی برگزار شد.

این مراسم جمعه دوازدهم اسفند در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس و با استقبال مردمی برگزار شد. پس از داوری آثار رسیده به پنج نفر برگزیده تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.

حدود 100 اثر به این کنگره ارسال شد که در نهایت پنج اثر از آقایان امیرحسین کمال زارع از حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی، علی بهاری از حوزه علمیه دارالحکمه، امین محمدحسنی از حوزه علمیه الغدیر و محمدعلی سعیدی‌پور و مهدی ده‌نمکی از حوزه علمیه دارالسلام به عنوان آثار برتر معرفی و تجلیل شدند.

بر اساس این گزارش از دیگر فعالیت‌های فوق‌برنامه این نمایشگاه می‌توان به سخنرانی و شرح و توضیح قرآن به زبان‌های خارجی، مشاوره تحصیلی و قرآنی، خوشنویسی قرآن، اجرای نمایشی ورزش‌های رزمی، مناظره علمی و سیاسی به زبان‌های خارجی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha