افزایش حملات صهیونیستی به رسانه‌‌ها در قلب مقاومت
کد خبر: 4124793
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
عضو ارشد جنبش حماس بیان کرد:

افزایش حملات صهیونیستی به رسانه‌‌ها در قلب مقاومت

اسماعیل رضوان، عضو ارشد جنبش حماس فلسطین گفت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در قلب مقاومت یعنی فلسطین همواره هدف حمله دشمن صهیونیستی بوده‌اند، به شکلی که دشمن از سال 2000 تا کنون 55 خبرنگار و اهل رسانه را شهید و بیش از 200 خبرنگار را اسیر کرده است.

اسماعیل رضوان، وزیر سابق اوقاف فلسطین و عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)

به گزارش خبرنگار ایکنا، اسماعیل رضوان، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) طی سخنانی در نخستین یادواره‌ شهدای رسانه محور مقاومت که صبح امروز، ۸ اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، طی سخنانی با سلام و درود به روح شهدای مقاومت به‌ویژه شهدای رسانه‌های مقاومت و خیرمقدم به خانواده‌های آن‌ها تصریح کرد: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در قلب مقاومت یعنی فلسطین همواره هدف حمله دشمن صهیونیستی بوده‌اند. به شکلی که دشمن از سال 2000 تا کنون 55 خبرنگار و اهل رسانه را شهید و بیش از 200 خبرنگار را اسیر کرده است.

گزارش تصویری ایکنا از یادواره شهدای رسانه محور مقاومت را در صفحه عکس خبرگزاری مشاهده کنید.

وی افزود: علاوه بر این حملات زیادی به ساختمان رسانه‌ها داشته که مهمترین آنها 4 حمله ویرانگر به تلویزیون و رادیوی قدس بوده است.

نفر اول از چپ، اسماعیل رضوان، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)

اسماعیل رضوان در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در پوشش مبارزه مقاومت با صهیونیست‌ها به وضعیت کنونی کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی و تجاوزات صهیونیست‌ها نیز اشاره و تأکید کرد: اجلاس عقبه از نظر مقاومت و ملت ما محکوم است چرا که این اجلاس در واقع نشستی امنیتی برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به خطر حقیقی که قدس و الاقصی با آن مواجه است، تأکید کرد: مقاومت از مبارزه و نبرد در راه قدس و الاقصی باز نخواهد نشست.

عضو ارشد جنبش حماس در پایان حمایت کامل خود از تأسیس کمیته دائمی حمایت از رسانه‌های مقاومت را اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha