کارگاه مجازی «تفسیر تربیتی قرآن کریم» برگزار می‌شود
کد خبر: 4123722
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع)

کارگاه مجازی «تفسیر تربیتی قرآن کریم» برگزار می‌شود

کلاس‎‌های فوق برنامه آموزش مجازی «تفسیر ترتیبی قرآن کریم» برای فراگیران بخش مجازی از سوی واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) همزمان با نوبت عصر روزهای شنبه برگزار می‌شود.

کارگاه مجازی«تفسیر تربیتی قرآن کریم»به گزارش ایکنا از قم، کلاس‎‌های فوق برنامه آموزش مجازی «تفسیر ترتیبی قرآن کریم» برای فراگیران بخش مجازی از سوی واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) همزمان با نوبت عصر روزهای شنبه برگزار می‌شود.

در این کلاس فوق برنامه مجازی حجت‌الاسلام والمسلمین‌ روح‌الله راسل، استاد و مربی قرآن کریم نکات تفسیری سور مختلف قرآن کریم را برای قرآن‌آموزان بیان می‌کند و در حال حاضر نکات تفسیری سوره فلق برای قرآن‌آموزان در حال تبیین است.

کارگاه تفسیر ترتیبی هر هفته روزهای شنبه از ساعت ۱۹ به‌صورت آنلاین در کانال مجازی «در جوار کریمه» برای قرآن‌آموزان برگزار می‌شود. در قالب این کلاس فوق برنامه قرآن‌آموزان و فراگیران بخش مجازی در نوبت عصر روزهای شنبه با نکات تفسیری قرآن کریم آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/saman2/najm-group می‌توانند در این کلاس فوق برنامه شرکت کنند. با توجه به محدودیت اتاق‌های اسکای روم اولویت حضور در این کلاس با کسانی است که به‌صورت مستمر در این کارگاه شرکت کردند.

یادآور می‌شود، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) دوره‌های تفسیر قرآن کریم را به‌صورت مجازی، آنلاین و آفلاین برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند و علاقه‌مندان از سراسر کشور بدون محدودیت زمان و مکان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha