مبارزه ما با جبهه استکبار، در حوزه تربیت است
کد خبر: 4123548
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

مبارزه ما با جبهه استکبار، در حوزه تربیت است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش میدان تربیت است، تصریح کرد: مبارزه ما با جبهه کفر و استکبار، در حوزه تربیت است.

حجت الاسلام علی اکبریبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز سه‌شنبه ۲ اسفند در اولین هم‌اندیشی ائمه جمعه و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های خوزستان با بیان این‌که کارهای بر زمین مانده زیادی است که باید صورت گیرد، بر پرهیز از کارهای جزیره‌ای، تاکید کرد و گفت: اگر هر کسی بخواهد کار خود را انجام دهد، گرفتار تشتت می‌شویم و هم نیروها سردرگم‌ می‌شوند.

وی اظهار کرد: با همدلی، اتحاد و برخورداری از نقشه عمل مشترک می‌توان کارها را پیش برد و این راه نجات ما است. آیات قرآنی و سیره اهل بیت(ع) نیز کارهایی از نوع ارتباط پیوسته و مستمر از ما خواسته‌اند.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه آموزش و پرورش میدان تربیت است، تصریح کرد: مبارزه ما با جبهه کفر و استکبار، در حوزه تربیت است. اگر نسل کنونی از دست جبهه داخلی خارج شود در واقع میدان به طور کلی تحویل دشمن داده شده است و این اتفاق در حوزه تربیت امکان رخ دادن دارد.

وی با بیان این‌که مسأله آموزش و پرورش تنها مربوط به یک وزارتخانه نیست بلکه موضوعی همگانی است، گفت: شبیه و نظیری مثل آموزش و پرورش در هیچ‌کدام از مجموعه‌ها و وزارتخانه‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha