پاسخگوی حق معلمان در طرح رتبه‌بندی باشیم
کد خبر: 4122450
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

پاسخگوی حق معلمان در طرح رتبه‌بندی باشیم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: در رتبه‌بندی معلمان، اعضای هیئت ممیزه باید با جدیت، دقت و ظرافت عمل کنند و در واقع باید در قبال حق معلمان پاسخگو باشیم.

قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از فارس، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش امروز، 26 بهمن در سفر به شیراز در جلسه برخط با اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، یکی از برنامه‌های جدی وزارت متبوع را احیای امور تربیتی دانست.

وی افزود: واژه آموزش و پرورش باید کنار هم باشد و همان‌گونه که مسائل آموزشی کانون توجه است باید به مسائل پرورشی هم توجه ویژه داشته باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در رتبه‌بندی معلمان، اعضای هیئت ممیزه باید با جدیت، دقت و ظرافت عمل کنند و در واقع باید در قبال حق معلمان پاسخگو باشیم.

احمدی لاشکی ضمن قدردانی از مردم شریف فارس و همکاران فرهنگی خود در این استان به دلیل خلق حماسه 22 بهمن‌ماه گفت: حضور یکپارچه مردم عزیز کشور در یوم‌الله 22 بهمن و حماسه‌آفرینی در این روز به مسئولان کشور درس و به دشمنان یأس داد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نشان از جایگاه عظیم دستگاه آموزش و پرورش دارد.

وی با اشاره به اجرای سرود یک هزار و 357 نفری دانش‌آموزان در استان گفت: این‌گونه سرودها در همه جای کشور مشاهده شد و این خود نشان از این است که آموزش و پرورش هر جا بایستد موفق خواهد بود.

انتهای پیام
captcha