اتحاد ملی تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان است
کد خبر: 4122180
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
امام جمعه گرگان:

اتحاد ملی تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان است

امام جمعه گرگان با بیان‌اینکه اتحاد ملی تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان است، گفت: خوشبختانه وحدت اسلامی و تقریب مذاهب در بین کشورهای اسلامی به عنوان یک راهبرد و هدفی مشترک تبدیل شده و همه براین واقفند که برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان راهی به جز اتحاد و انسجام اسلامی ندارند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در دومین همایش تقریب و مذاهب اسلامی که امروز، ۲۵ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، ضمن تشکر از برگزاری اين همايش ملی گفت: برگزاری چنین محفلی باعث تألیف قلوب شده و باید زمینه جهانی شدن این اجلاس هم فراهم شود تا به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان بیان کرد: همه ادیان آسمانی به سه اصل اساسی توحید، نبوت و معاد اعتقاد دارند و همه ما براین باوریم تنها راه رسیدن به سعادت حقیقی انجام واجب نیست بلکه در کنار آن باید عمل صالح داشته باشیم.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه استکبار جهانی از همه توان خود را برای ضربه زدن به وحدت امت اسلامی استفاده کرده است، گفت: در وقایع اخیر در جمهوری اسلامی ایران دشمن همه توان خود را برای واردکردن آسیب به ایران به‌کار گرفت اما با هوشیاری و بصیرت مردم در رسیدن به هدف شوم خود نرسید.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان‌اینکه اتحاد ملی تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان است، گفت: خوشبختانه وحدت اسلامی و تقریب مذاهب در بین کشورهای اسلامی به عنوان یک راهبرد و هدفی مشترک تبدیل شده و همه براین واقفند که برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان راهی به جز اتحاد و انسجام اسلامی ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha