تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی «محله اسلامی»
کد خبر: 4121991
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی «محله اسلامی»

مهلت ارسال آثار به همایش علمی «محله اسلامی» تا روز پنجم اردیبهشت‌ماه سال 1402 تمدید شد.

همایش علمی «محله اسلامی»به گزارش ایکنا، مهلت ارسال آثار به همایش علمی «محله اسلامی» که از سوی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و قرارگاه شهید همدانی برگزار می‌شود، تا روز دوم اردیبهشت‌ماه سال آتی تمدید شد.

محورهای این همایش که روز 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 و در سه بخش مقاله، تجربه و ایده برگزار می‌شود، شامل بررسی تجربیات و معرفی الگوهای موفق در ایجاد محله اسلامی، تبیین نقش محله اسلامی با تمرکز بر مساجد در تحقق جامعه‌سازی(با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی)، بررسی و تبیین شاخص‌های محله تراز، بررسی مدل‌های تعامل، هم‌افزایی و شبکه‌سازی در محله اسلامی، بررسی نقش محله اسلامی در شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

همچنین، تبیین نقش‌آفرینی مسجد در ایجاد محله اسلامی، بررسی الگوهای مدیریت محله‌محور براساس ظرفیت‌های محله و تبیین نقش مطالبه‌گری مردم در رفع نیازها و مشکلات محله نیز دیگر محورهای این همایش علمی را تشکیل می‌دهند.

همچنین، مقالات برگزیده در این همایش علمی در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی، مطالعات تعلیم و تربیت اسلامی، زنان و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش علمی می‌توانند آثار خود را به نشانی mahaleeslamitb@chmail.ir و کانال @mahaleeslamitb ارسال کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با دبیرخانه همایش به شماره‌های 02173255361 و 09905345292 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha