ضرورت اقدام عملی مؤثر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 4120923
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
نماینده ولی‌فقیه در گیلان تأکید کرد

ضرورت اقدام عملی مؤثر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به لزوم اقدام عملی مؤثر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید کار عملی مؤثر برای وضعیت حجاب انجام شود زیرا دشمن هم وارد میدان عمل شده، نباید جزیره‌ای عمل کرد؛ وقتی تصمیم مناسبی توسط مجموعه استان و مجریان فرهنگی اتخاذ می‌شود، همه برای اجرا کنار هم باشند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 20 بهمن‌ماه در جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به اینکه قوانین لازم برای احیا و عمل به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و همچنین برخورد با جرم وجود دارد، اظهار کرد: دشمن در این میدان طرح هزار ضربه چاقوی فرهنگی را آغاز کرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود هزینه‌های هنگفتی هم می‌کند از سوی دیگر سعی دارد، جبهه خودی که درصدد انجام کار مؤثر است را نیز حرکت‌ عملیاتی آنان را سست کند.

وی با اشاره به لزوم اقدام عملی مؤثر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: امروز میدان اقدام عملی است و باید کار عملی مؤثر برای وضعیت حجاب انجام شود زیرا دشمن هم وارد میدان عمل شده، نباید جزیره‌ای عمل کرد؛ وقتی تصمیم مناسبی توسط مجموعه استان و مجریان فرهنگی اتخاذ می‌شود، همه برای اجرا کنار هم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: بعضی‌ها می‌گویند لازم است خانواده‌های خوب در تفرجگاه‌ها و سواحل حضور پیدا کنند در حالی‌ که خانواده‌های مذهبی زیاد از تفرجگاه‌ها استقبال نمی‌کنند، اما در اجتماعات مهم و مراسمات مذهبی و دینی، حضور فراگیر دارند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه طبق قانون باید جلوی کشف حجاب گرفته شود، تصریح کرد: در برخی مراکز از جمله دانشگاه آزاد، تبصره‌ها و اصول کلی حجاب ذکر شده است اما درصد زیادی عملی نمی‌شود و این عقب‌نشینی خوب نیست.

امام جمعه رشت بیان کرد: کشف حجاب‌هایی که امروز شاهد آن هستیم در سال‌های قبل وجود نداشت و اگر امروز رها و سکوت شود، زیادتر خواهد شد. بنابراین، باید ورود به‌موقع شود و در وهله نخست، ادارات و اصناف کار عملی مؤثر برای بهبود وضعیت حجاب را انجام دهند. در برخی مراکز بهداشت و درمان اعم از مراکز دولتی و خصوصی هم با وجود اینکه اصول کلی حجاب وجود دارد و ذکر شده اما بعضا رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha