مشق عشق دانش‌آموزان یزدی در اعتکاف
کد خبر: 4120553
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

مشق عشق دانش‌آموزان یزدی در اعتکاف

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد با اشاره به اعتکاف دانش‌آموزی با عنوان «مشق عشق» از استقبال پرشور نوجوانان از این مراسم معنوی خبر داد.

مشق عشق دانش‌آموزان یزدی در اعتکافمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اعتکاف دانش‌آموزی با عنوان «مشق عشق»، از استقبال پرشور نوجوانان از این مراسم معنوی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در امامزادگان سطح شهرستان گفت: این مراسم در امامزادگان شاخص شهرستان از جمله مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) به یاد شهید محمدحسین حدادیان و با حضور ۱۴۰ نفر از دانش‌آموزان پسر از مدارس مختلف برگزار شد که با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد با اشاره به اعتکاف دانش آموزی در امامزاده سید نصرالله (ع) یزد نیز گفت: این مراسم با عنوان «قرار بندگی» ویژه نوجوانان دختر در این امامزاده برگزار و 150 نفر از دانش‌آموزان معتکف شدند.

کاظمی برگزاری ویژه برنامه شب و روز ولادت حضرت علی(ع) و سخنرانی و مداحی، برنامه شب شهادت حضرت زینب(س) با حضور مادر شهید بندگار و تجلیل از مادر شهید و مداحی، برنامه اعمال ام داود با حضور قاریان برتر استان و دانش آموزی و مداحی، ویژه برنامه‌های سحرهای عاشقی، ویژه برنامه‌های درس اخلاق دانش‌آموزی، برگزاری حلقه‌های معرفتی با موضوعات تدبر در قرآن و آزادی معنوی، برگزاری جلسات احکام، نشست‌های پرسش و پاسخ با حضور اساتید مجرب و ... را از جمله برنامه‌های مراسم اعتکاف دانش‌‌آموزی برشمرد.

انتهای پیام
captcha