نگاهی به فعالیت‌های مرکز جامعة بیت‌الزهرا(س) در دی‌ماه
کد خبر: 4116372
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

نگاهی به فعالیت‌های مرکز جامعة بیت‌الزهرا(س) در دی‌ماه

دیدار با آرایشگرهای متعهد به احکام اسلامی، بازدید از مشاغل و کارگاه‌های خانگی، تشکیل حلقه بصیرت و ... از مهم‌ترین فعالیت‌های مرکز جامعة‌ بیت‌الزهرا(س) در دی‌ماه بوده است.

جلسه قرآنبه گزارش ایکنا، مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل یکی از فعال‌ترین مراکز قرآنی کاشان است که در ادامه نگاهی به فعالیت‌های آن در دی‌ماه 1401، می‌اندازیم.

از فعالیت‌های این مرکز در ماه گذشته می‌توان به دیدار با سالمندان و دیدار با مادران شهدا، برپایی سلسله کارگاه‌های ویژه مجردها، سلسله کارگاه‌های فرزندآوری و تحکیم خانواده اشاره کرد.

همچنین تجدید میثاق با شهدا با برپایی اردوی گلزار شهدای امامزاده هادی(ع)، محمد هلال(ع) و ...، جشن میثاق با ولایت همراه امامت، مراسم دعای ندبه، سخنرانی، مدیحه‌سرایی، اهدای جوایز به القاب نام فاطمه(س) و دیدار با آرایشگرهای متعهد به احکام اسلامی، نیز از دیگر فعالیت‌های این مرکز بوده است.

بازدید از مشاغل و کارگاه‌های خانگی، نشست اعضای مرکز و بررسی برنامه ساختمان، تشکیل حلقه بصیرت و تبیین ویژه اعضا، برگزاری نشست تبادل افکار و اندیشه پیرامون مسائل روز، مراسم دعای توسل و سلسله کارگا‌ه‌های ویژه متأهل‌ها نیز از سوی این مؤسسه در دی‌ماه انجام شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه جامعه بیت‌الزهرا(س) در آران و بیدگل، خیابان شهدا، معراج ۷ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha