اعلام نتایج مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در رشت
کد خبر: 4115001
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

اعلام نتایج مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در رشت

رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقات استانی تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی «مرد میدان» در رشت و اعلام نتایج این دوره از مسابقات خبر داد.

مسابقات تیراندازی سالگرد سردار شهید سلیمانی در رشت

محمدصادق زارع، رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مسابقات استانی تیراندازی «مرد میدان» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های تفنگ و تپانچه در سالن تیراندازی شهید یونس پورمحمودی شهرستان رشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز همه موظف به تداوم راه و آرمان‌‌های شهدا هستیم و می‌توانیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، دین خود را به آنها ادا کنیم، افزود: با توجه به اینکه شخصیت شهید سلیمانی انسانی اخلاق‌مدار، ساده‌ زیست، متواضع و مخلص است به‌ طوری‌که در خانواده، اجتماع و محل کار به تواضع و فروتنی معروف بود می‌تواند الگوی مناسبی برای همه آحاد به ویژه ورزشکاران باشد، خصوصا با وجود شرایط سخت و هزینه‌های بالایی که امروزه بر روی ورزش کشور سایه افکنده، تنها عشق و علاقه است که می‌تواند دوستداران و علاقه‌مندان این ورزش را گرد هم آورد.

زارع گفت: مسابقات تیراندازی «مرد میدان» که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد با استقبال خوب علاقه‌مندان و ورزشکاران استانی همراه بود و تعداد ۶۹ تیرانداز در دو بخش آقایان و بانوان طی دو روز به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس هیئت تیراندازی بسیج مرکز تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در خصوص نفرات برتر این دوره از رقابت‌های استانی، گفت: در رده‌بندی انفرادی رشته تپانچه بانوان سیده حانیه حسینی‌نژاد از رشت اول شد و بی‌بی پورمیرزا از لنگرود و انیس فلاح از رشت به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. در رشته تپانچه آقایان نیز عباس ژاله از رشت، سیدمرتضی میرباقری و امیر عباس زاداکبری هر دو از رشت به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

زارع افزود: در رشته تفنگ بانوان هم سیده ملیکا جلالی از رشت عنوان اولی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و زهرا نقی‌پور و ساجده اخوین هر دو از رودسر به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند. در نهایت در رشته تفنگ آقایان هم شاهین محمدی‌نژاد از رشت اول شد و میثم راحلی‌مقدم از رشت و محمدمهدی آقاجانیان از رودسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام
captcha