افزایش قیمت کالاهای اساسی ناشی از نبود نظارت است
کد خبر: 4110695
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

افزایش قیمت کالاهای اساسی ناشی از نبود نظارت است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بر ضرورت تحقق شعار سال در راستای رونق تولید و نظارت مستمر بر بازار تأکید کرد و گفت: افزایش سرسام‌آور قیمت اقلام و کالاهای اساسی ناشی از نبود نظارت و سوءاستفاده دلالان است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت امروز، 9 دی‌ماه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن دعوت از همه مردم به تقوای الهی و انجام واجبات و پرهیز از معاصی الهی، اظهار کرد: تعلیم شکرگزاری و شکر نعمات الهی از جمله حقوقی است که والدین باید به فرزندانشان آموزش دهند.

وی نعمت وجود حضرت محمد(ص) و اهل‌ بیت(ع) را شایسته شکرگزاری دانست و افزود: امروزه بسیاری از روش‌ها و نوشته‌ها در مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر علوم نظری در مراکز دانشگاهی برگرفته از قرآن و تعلیمات پیامبر(ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بزرگترین توشه برای جهان آخرت تقوای الهی است، گفت: اسلام، دینی جهانی بوده و در دنیا محقق و با حضور حضرت ولی عصر(عج)، تمام بشریت به گرد این آیین خواهند آمد.

وی ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تصریح کرد: مردم گیلان هشتم دی‌ماه در برابر زیاده‌های خواهی‌های فتنه‌گران به میدان آمدند و در تاریخ مبارزات مردمی ماندگار شد، این روز نقطه عطفی در تاریخ مردم گیلان و برگی زرین برای مردم رشت است زیرا حضور در صحنه مبارزه با فتنه‌گران و محکومیت اقدامات آنان یک روز زودتر از سایر استان‌ها، افتخاری بزرگ برای مردم این دیار است.

امام جمعه رشت اجتماع بزرگ‌ مردم گیلان در سالروز مراسم نهم دی‌ماه که روز گذشته در رشت برگزار شد را قابل تقدیر دانست و گفت: بصیرت و آگاهی مردم برای مقابله با دشمنان باید روز به روز تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، افزود: حاج قاسم افتخار نیروهای مسلح و تمام مردم است، این شهید گرانقدر دلداده راه خدا، مخلص و مدافع ولایت بود.

آیت‌الله فلاحتی بر ضرورت تحقق شعار سال در راستای رونق تولید و نظارت مستمر بر بازار تأکید و بیان کرد: افزایش سرسام‌آور قیمت اقلام و کالاهای اساسی ناشی از نبود نظارت و سواستفاده دلالان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به افزایش قیمت پیاز، تصریح کرد: پیاز در سراسر کشور وجود دارد اما چهار نفر دلال قیمت آن را افزایش داده و مردم به سمت خرید هجوم آورده‌اند، لذا دستگاه‌های نظارتی و متولیان بر بازار نباید اجازه بدهند که سرمایه‌گذاران زالو صفت و فرصت‌طلبان، سواستفاده و مردم را آزرده خاطر کنند. نظارت بر بازار باعث رفع دغدغه‌های مردم می‌شود براین اساس باید مسئولان به‌ فکر معیشت مردم باشند.

آیت‌الله فلاحتی عامل ناآرامی و آشوب‌های داخل کشور را توطئه استکبار جهانی و دشمنان دانست و گفت: بر اساس گزارش‌ها در اتفاقات امسال 10میلیون و 450 هزار محتوا به‌ عناوین مختلف بر علیه رهبری در فضای مجازی تولید و منعکس کردند که این بیانگر تأثیرگذاری، شناخت و توانایی بی‌بدیل معظم‌له، در برابر تهاجمات دشمن است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه بصیرت مردم در اتفاقات اخیر قابل تقدیر بود، گفت: دشمن فهمیده رهبری بزرگترین تحلیل‌گر تاریخ و عامل قدرتمند در جلوگیری از سیاست‌های غرب در منطقه بوده و نقشه‌ها را خنثی می‌کند، لذا با همه توان برای دروغ‌پراکنی و هجمه بر علیه انقلاب پای کار آمده که نمونه آن را در اتفاقات امسال مشاهده کردیم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها، نخبگان و جامعه دانشگاهی شبهات دشمن را پاسخ داده و به بصیرت‌افزایی نسل جوان امروز و جهاد تبیین بپردازند، بیان کرد: باید نقش و جایگاه رهبری در پیشرفت کشور برای مردم بازگو شود.

انتهای پیام
captcha