تلاش‌های یگان حفاظت هواپیمایی گیلان به مثابه جهاد است
کد خبر: 4109123
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

تلاش‌های یگان حفاظت هواپیمایی گیلان به مثابه جهاد است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تلاش‌های یگان حفاظت هواپیمایی این استان به مثابه جهاد است، گفت: حفظ امنیت پروازها و مسافران هواپیمایی دغدغه نظام و حافظان امنیت است.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان عصر روز گذشته، دوم دی‌ماه در دیدار با کارکنان بخش حفاظت هواپیمایی سپاه استان گیلان ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران این حوزه اظهار کرد: حفاظت هواپیمایی یکی از حساس‌ترین مراکزی بوده که در صورت کوچک‌ترین اهمال، آسیب‌ متوجه کشور می‌شود.

وی افزود: اگرچه در اوایل انقلاب آسیب‌هایی از حوزه هواپیمایی به کشور وارد شد اما با ورود سپاه و برعهده گرفتن بخش حفاظت هواپیمایی، دیگر حادثه آنچنانی پیش نیامده و اگر هم صورت گرفته،‌ جزئی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حفظ امنیت پروازها و مسافران هواپیمایی دغدغه نظام و حافظان امنیت است، گفت: جمهوری اسلامی به واسطه حضور سبزپوشان، در همه شرایط توانسته امنیت پروازها را فراهم کند که جای قدردانی دارد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مردم در همه بخش‌ها احساس امنیت می‌کنند، گفت: این احساس ناشی از زحمات حافظان امنیت بوده و این از افتخارات سپاه است.

آیت‌الله فلاحتی زحمات کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه را به مثابه جهاد دانست و بیان کرد: این عزیزان قبل از وقوع هر حادثه‌، توطئه دشمن را در نطفه خنثی می‌کنند. زحمات کارکنان بخش حفاظت هواپیمایی سپاه یک‌ کار بزرگ انسانی ملی است چراکه این تلاشگران امنیت مردم و منافع ملی را حفظ می‌کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه همزمان با اجرای ماموریت‌ها، «امر به معروف و نهی از منکر» جزو برنامه‌های کارکنان این حوزه قرار گیرد، بیان کرد: باید موفقیت‌های این عرصه و افتخارات سایر حوزه‌ها با جهاد تبیین بازگو شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی هستیم، گفت: باید شخصیت، ایثار و حماسه‌های حاج قاسم به‌عنوان قهرمان و اسطوره ایران را به‌دنیا بشناسانیم.

انتهای پیام
captcha