ضرورت حفظ و ارتقای بصیرت آحاد جامعه با جهاد تبیین
کد خبر: 4109020
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

ضرورت حفظ و ارتقای بصیرت آحاد جامعه با جهاد تبیین

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان حفظ و ارتقای بصیرت آحاد جامعه با جهاد تبیین در شرایط کنونی را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه ملت ایران دشمن‌شناس و زمان‌شناس بوده و در هر برهه‌ای همه نقشه‌های دشمن را با شکست مواجه کرده‌اند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، دوم دی‌ماه در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی رشت برگزار شد، نمازگزاران را به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات دعوت و اظهار کرد: کسی‌ که کفران نعمت کرده، ساختار زندگی خود را تبدیل به ویرانه می‌کند، بنابراین انسان‌ها قدردان نعمت‌دهنده باشند.

وی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز حضرت فاطمه زهرا(س)، این بانوی عالم را برجسته‌ترین انسان عالم و الگوی بشریت توصیف کرد و افزود: افتخار می‌کنیم که زنان ایران اسلامی این بانو را الگوی خود قرار می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بر ضرورت حفظ حجاب و الگوگیری زنان از سبک زندگی و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) تأکید کرد و گفت: امروزه برخی‌ها حجاب را مانع پیشرفت دانسته در حالی‌که همه اینها دروغ است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت امام(ره) متعلق به همه بشریت بود، تصریح کرد: اجازه ندهیم دشمنان تعلیمات اسلامی و ارزش‌ها را از بین ببرند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه نگاه‌مان به حضرت مسیح(ع) برگرفته از احترام است، ادامه داد: کوچک‌ترین شک و تردیدی در رابطه با معجزه و جایگاه پیامبران الهی نداریم.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای بصیرت‌افزایی و هوشیاری در برابر مکر و حیله دشمنان گفت: مراقب باشیم فریب تبلیغات دروغین و توطئه‌های بدخواهان را نخوریم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دروغ‌گویی‌های دشمنان امروزه همانند مکر و حیله شیطان است، افزود: دشمن امروزه بی‌شرمانه واقعیات را تحریف کرده و نمونه آن را در اغتشاشات اخیر و طرح دروغ بیماری حضرت آقا مشاهده کردیم و برخی‌ها نیز متأسفانه آن را باور می‌کنند. اگرچه دشمنان در جریان آشوب‌ها و این‌روزها، دروغ‌های بزرگ سر داده اما در اغتشاشات اخیر نیز همانند 43 سال اخیر دماغ‌شان به خاک مالیده شد و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر دنبال تعطیلی کسب و کار مردم بودند، بیان کرد: دشمن همواره دروغ بزرگ گفته و بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی، رویکرد آنان است. گردانندگان رسانه‌های معاند فاسد هستند چراکه هیچ‌وقت دنبال رشد و شکوفایی کشورهای دیگر به ویژه ایران‌ نیستند.

آیت‌الله فلاحتی حفظ و ارتقای بصیرت آحاد جامعه با جهاد تبیین در شرایط کنونی را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه ملت ایران دشمن‌شناس و زمان‌شناس بوده و در هر برهه‌ای همه نقشه‌های دشمن را با شکست مواجه کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha