رزمایش «یلدای فاطمی» در قزوین برگزار شد
کد خبر: 4108554
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

رزمایش «یلدای فاطمی» در قزوین برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز کشور حاج قاسم سلیمانی استان قزوین، رزمایش بزرگ کمک‌های مؤمنانه «یلدای فاطمی» برگزار شد.

یلدای فاطمی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، گفت: هدف از اجرای رزمایش «یلدای فاطمی»که همزمان با آخرین روز پاییز و به مناسبت بلندترین شب سال (یلدا) برگزار خواهد شد، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید سلیمانی و بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بین جامعه هدف و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

وی در ادامه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در حدیثی می‌فرمایند؛ از دنیا سه چیز است که محبوب من است، تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(ص) و دستگیری از نیازمندان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: قرآن کریم مهمترین سند برای هدایت بشر است و افراد به واسطه قرآن کریم به کمال می‌رسند و هر فردی که به این معجزه الهی متمسک شود دچار انحراف نمی‌شود.

وی اظهار کرد: قرآن کریم از احسان و سیره حضرت‌زهرا(س) به‌عنوان سند افتخار یاد می‌کند و این سیره باید الگوی زندگی ما باشد. دستگیری از نیازمندان موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

رفیعی آتانی افزود: در راستای عمل به سیره فاطمی و اهل‌بیت(ع) و با توجه به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی و شب یلدا، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز سه‌شنبه ۲۹ آذرماه تعداد ۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی را ویژه شب یلدا بین جامعه هدف در سطح استان توزیع خواهد کرد.

وی در پایان گفت: این بسته‌ها از طریق آورده سپاه استان و با همکاری خیرین و جمع‌آوری و توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha