پژوهش‌محوری نقش مؤثری در شناسایی مشکلات کشور دارد
کد خبر: 4107360
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

پژوهش‌محوری نقش مؤثری در شناسایی مشکلات کشور دارد

معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مؤثر امورات پژوهش‌محور در شناسایی و حل مشکلات کشور، گفت: توجه به پژوهش‌محوری پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

نادر حامدی معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، سرهنگ نادر حامدی، معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به مسائل پژوهشی موجب توسعه کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود، گفت: یکی از راه‌های توسعه کشور که در بیاینه گام دوم انقلاب در راستای تمدن‌سازی نوین اسلامی به آن تأکید شده، علم و دانش و توجه به مسائل پژوهشی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده عزت و اقتدار و پیشرفت یک کشور است.

وی با اشاره به نقش مؤثر امورات پژوهش‌محور در شناسایی و حل مشکلات کشور افزود: توجه به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بدون شک نقش مهمی در شناسایی مسائل و مشکلات، بن‌بست شکنی، حل آن مشکل و کمک به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم تحول و تعالی در هر سازمان و راهبرد پیاده سازی نظام مدیریت دانش در سطوح سازمانی گفت: معاونت دانش و پژوهش سپاه از سال ۸۹ با هدف دانش بنیان کردن سپاه و پژوهش در حوزه علوم انسانی و ایجاد شبکه دانشی سپاه تشکیل شد که تاکنون بسیار موفق عمل کرده است.

حامدی یکی از اهداف معاونت دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان را توجه به امور پژوهشی مسئله محور دانست و افزود: رصد و پایش دانشی، تجربه‌نگاری رخدادی و دوره‌ای، تشکیل تیم‌های اندیشه‌ورز، اجرای پژوهش‌های مسئله محور در سطح سپاه استانی و نواحی مقاومت بسیج از جمله اهداف شاخص معاونت دانش پژوهش در سپاه قدس گیلان بوده است.

وی با اشاره به هفته پژوهش و فرصت مغتنم قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالین عرصه دانشی و پژوهشی تصریح کرد: تجلیل از دانشوران، پژوهشگران و تجربه نگاران برتر پاسدار در قالب جشنواره دانشی امام علی(ع)، دیدار با خانوده معظم شهدای دانشی، مدافع حرم و مدافع امنیت، بازدید علمی، برگزاری مسابقه پیامکی روزانه در صدای مرکز گیلان از جمله برنامه‌های شاخص معاونت دانش و  پژوهش در هفته پژوهش در سطوح سازمانی است.

انتهای پیام
captcha