یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگیان در کلاله برگزار شد
کد خبر: 4102565
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگیان در کلاله برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان با حضور امام جمعه کلاله و مسئولین امروز، ۵ آذر درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله برگزار شد.

یادواره شهدای دانش آموزی در کلاله

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگیان با حضور امام جمعه کلاله و مسئولین امروز، ۵ آذر در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله برگزار شد.

امام جمعه شهرستان کلاله در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مهمترین ویژگی شهدا وعهد اول آنها بندگی خدا بود، گفت: هدف بسیجیان تحقق فرهنگ عاشورایی و پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان‌اینکه بزرگترین اقدامی که امام خمینی(ره) در آن دوران انجام داد، بیدار کردن روحیه خودباوری و خوداتکایی در بین جوانان بود، افزود: دشمن از روشن بودن چراغ پایگاه‌های بسیج هراس دارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین تخطی به این کشور کند، آحاد این ملت کارهای خود را تعطیل کرده و برای دفاع از این نظام مبارزه می‌کنند.

امام جمعه کلاله با بیان اینکه بسیج یک حرکت اجتماعی است که با توجه به شرایط به صورت‌های مختلفی ظهور می‌کند، تصریح کرد: یکی از ابعاد بسیج موضوع فرهنگی و اقتصاد مقاومتی است که جزء دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری بوده که وظیفه همه است که آنان را اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام قاسمی گفت: بسیج به جهت اینکه همواره در میدان و در کنار مردم است می‌تواند در بسیاری از امورات بازوی توانمند دولت باشد و آمادگی این را داریم از کلیه ظرفیت‌های بسیج در بخش‌های مختلف استان استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله با بیان اینکه ما بدهکار شهیدان هستیم، این اسوه های ‌ سرزمین را باید الگوی خود قرار دهیم، تصریح کرد: شهدا راه رسیدن به اهداف بلند این سرزمین را در اطاعت از رهبری های‌ ولایت فقیه به ما آموختند و ما نیز برای سرافرازی این کشور باید این مسیر را طی کنیم.

 

انتهای پیام
captcha