راه‌اندازی قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی و الکفیل» در گلستان
کد خبر: 4101443
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

راه‌اندازی قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی و الکفیل» در گلستان

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، قرارگاه جهادی «حاج عبداله والی والکفیل» باهدف ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد در استان گلستان راه‌اندازی شد.

قرارگاه جهادی والی الکفیل برای مددجویان کمیته امداد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: اولین حضور قرارگاه جهادی «حاج عبداله والی والکفیل» همزمان با هفته بسیج و از دوشنبه 30 آبان‌ماه تا 3 آذرماه در مصلی نماز جمعه گرگان با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به مددجویان و سایر نیازمندان استان انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان افزود: مرحوم «حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت‌های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان بود.

بابایی ضمن تشکر از همراهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: با هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی استانداری گلستان، بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نظیر، دانشگاه علوم پزشکی، دفتر نماینده محترم ولی فقیه و ستاد نماز جمعه گرگان‌، صداوسیما، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس 115، آتش‌نشانی و شرکت توزیع نیروی برق بمنظور تسهیل در ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مددجویان این نهاد وسایر نیازمندان همکاری کردند.

وی افزود: در این 4 روز بیش از 120 پزشک و دندانپزشک از استان گلستان و سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت دارند و خدمات ترمیم، عصب‌کشی، جرم‌گیری و کشیدن و پرکردن دندان‌، را بصورت رایگان انجام می‌دهند.

بابایی ضمن اشاره به استفاده از پزشکان بومی استانی‌، تصریح کرد: در این اردوی جهادی متخصصان رشته‌های تخصصی چشم پزشکی‌، زنان و زایمان، داخلی و طب‌سنتی به نیازمندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

بابایی ضمن تقدیر از مجموعه ادارات استانی که در این طرح مشارکت دارند، افزود: تمامی داروها و اقلام و خدمات در مدت برپایی این اردوی جهادی به صورت رایگان ارائه می‌شود و پیش‌بینی می‌شود روزانه 500 بیمار نیازمند شامل 70 درصد مددجوی تحت حمایت و 30 درصد سایر نیازمندان در این 4 روز ویزیت و درمان شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: جوانان حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند.

انتهای پیام
captcha