جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در سرخنکلاته برگزار شد
کد خبر: 4099733
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در سرخنکلاته برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با حضور امام جمعه بخش بهاران، شهردار و اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج امروز در پایگاه بسیج حضرت زینب(س) سرخنکلا برگزار شد.

حجت الاسلام رضانژاد امام جمعه بخش بهاران در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیجبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با حضور امام جمعه بخش بهاران، شهردار و اعضای شورای و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، امروز، 24 آبان در پایگاه بسیج حضرت زینب(س) سرخنکلاته برگزار شد. 

امام جمعه بخش‌بهاران در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیان کرد: همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است.

حجت‌الاسلام رضانژاد راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری بیان كرد و گفت: امروز برای برطرف‌كردن مشكلات كشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا كند.

امام جمعه بخش بهاران افزود: همه ملت ایران بسیجی هستند و اكنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در كشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استكبار جهانی و سلطه‌گران شده است.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سرخنکلاته اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی مانند دیدار با خانواده شهدای بسیجی، گلباران قبور شهدا، رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان، تجلیل از ورزشکاران و تجمع بزرگ بسیحیان در مصلی نماز جمعه و برگزاری میقات صالحین از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha