کارگزاران نظام باید عادلانه کار کنند
کد خبر: 4098550
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

کارگزاران نظام باید عادلانه کار کنند

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید کشور با تأکید بر اینکه روابط اداری مبتنی بر قومی‌گرایی و منفعت‌طلبی نباشد، اظهار کرد: کارگزاران نظام باید عادلانه کار کنند چرا که خدمت به مردم امری واجب بوده و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

حجت الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز، ۱۹ آبان در مرکز توانبخشی ایثار لرستان، اظهار کرد: اگر کار خوبی انجام دهیم در خدمت امام زمان(عج) هستیم و امنیت ملی تقویت می‌شود و اگر کار بدی انجام دهیم در خدمت شیطان بزرگ آمریکا هستیم و امنیت ملی را تضعیف می‌کنیم.

وی افزود: هر کاری که باعث شود خانواده ایثارگر ما به ناحق ناراضی شود، باعث می‌شود امنیت ملی فرزندان آنان در خطر بیفتد.

شکری با بیان اینکه تا مبارزه با دشمن بزرگ دیده نشود، مبارزه با دشمن ادامه پیدا نمی‌کند و باید تسلیم دشمن شد، اضافه کرد: ضرورت دارد هر فردی در بنیاد شهید ورود پیدا می‌کند برای کمک به استقلال، امنیت و آینده جامعه باید به خوبی و در تراز شهدا و جانبازان خدمت‌رسانی نماید.

وی گفت: امنیت، ثبات، پیشرفت و تعالی جامعه به تلاش مجاهدانه آن اعضای جامعه بستگی دارد، هر چه‌قد عالمانه کارکردن و جهادی کار کردن در ثبات امنیت جامعه نقش مؤثری دارد.

وی با تأکید بر اینکه روابط اداری مبتنی بر قومی‌گرایی و منفعت‌طلبی نباشد، تأکید کرد: کارگزاران نظام باید عادلانه کار کنند چرا که خدمت به مردم امری واجب بوده و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود و این امر نیازمند همت والا و تبدیل تلاش به مجاهدت است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: از امکانات نظام باید برای رشد، تعالی و پیشرفت جامعه استفاده شود و با خدمت به مردم گره از مشکلات آنان برداشته شود.

انتهای پیام
captcha