برگزاری ششمین دوره جشنواره «سور، سرنا و زندگی» در میناب
کد خبر: 4098084
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

برگزاری ششمین دوره جشنواره «سور، سرنا و زندگی» در میناب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری ششمین جشنواره «سور، سرنا و زندگی» در شهر تیرور از توابع شهرستان میناب خبر داد.

جشنواره سور سرنا و زندگی در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل این نهاد، امروز، 17 آبان، در نشست مشترک با شهردار، شورای شهر و فعالان فرهنگی – هنری شهر تیرور ضمن تأکید بر اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه، نیاز مبرم به اجرای برنامه‌های نشاط‌آور داریم، از این رو نشاط اجتماعی و تقویت روحیه عمومی در اولویت برنامه‌های فرهنگی – هنری این نهاد قرار دارد.

وی افزود: با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، امیدواریم ششمین دوره جشنواره «سور، سرنا و زندگی» هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب در بهمن‌ماه در شهر تیرور به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: جشنواره سور، سرنا و زندگی با هدف پاسداشت آیین‌ها و سنت‌های بومی و محلی، شناسایی استعدادها و شناخت ظرفیت‌ها و معرفی هنرمندان و حضور هنرمندان استان‌های هم‌جوار که قرابت نزدیکی از لحاظ فرهنگ و سنت به ویژه در عرصه موسیقی دارند، با همکاری شهرداری، شورای شهر و هنرمندان سراسر استان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ ششمین دوره جشنواره «سور، سرنا و زندگی» در 3 سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای حفظ سلامت جامعه برگزار نشده و به تعویق افتاده بود.

انتهای پیام
captcha