راهپیمایی ۱۳ آبان اقتدار ایران را در جهان به نمایش گذاشت
کد خبر: 4096936
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

راهپیمایی ۱۳ آبان اقتدار ایران را در جهان به نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: حضور پرشور ملت در راهپیمایی به منزله پای‌بندی به نظام مقدس جمهوری و نمایش اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی است.

راهپیمایی ۱۳ آبان اقتدار ایران را در جهان به نمایش گذاشت

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان، امروز، 13 آبان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با تجسم ظلم و ستم آمریکا و روز فروریختن هیمنه دشمنان بزرگ کشور است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه با عنایت خداوند، بصیرت مردم در همراه نشدن با اغتشاشات اخیر، موجب شده دشمن همچون گذشته درمانده و ناکام باشد گفت: ملت ایران در اغتشاشات اخیر با بصیرت شهدا را تشییع و صف خود را از دشمنان جدا کردند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در حوادث اخیر قدرت مقاومت و عزم راسخ در برابر زورگویان و دشمنان را به جهان مخابره کردند یادآور شد: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه به دنبال رفع مشکلات و رفع کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها در دوره‌های قبل است.

به گفته حجت‌الاسلام مطیعی؛ فرهیختگان جامعه در نظم جهانی جدید برای ارتقای جایگاه کشور تلاش کنند که در این راستا انتقال قدرت سیاسی و علمی ایران و گسترش منطق و جبهه مقاومت در نظم جهانی جدید منطقه از سوی ایران مورد توجه است.

امام جمعه سمنان با اشاره به هفتمین روز شهادت هموطنان در حرم شاهچراغ و اقدام سخیف تکفیری‌ها و شهادت طلبه بسیجی در تهران، متذکر شد: ملت ایران این اقدام سخیف جنایتکاران را محکوم می‌کنند و حضور پرشور در راهپیمایی‌ مهر تایید در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روز فرهنگ عمومی، افزود: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تحقق جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه باشد که در این راستا صف مطالبه‌گران، معترضان از آشوب‌گران جدا است.

انتهای پیام
captcha