«هدیه بانوی کرامت»؛ کمک مؤمنانه به نیازمندان
کد خبر: 4096674
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

«هدیه بانوی کرامت»؛ کمک مؤمنانه به نیازمندان

در آستانه وفات حضرت معصومه(س) و در قالب برنامه «هدیه بانوی کرامت» لوازم و اقلام مورد نیاز زندگی از سوی خانه فرهنگ ابوذر به خانواده‌های نیازمند تهرانی اعطا می‌شود.

به گزارش ایکنا، در راستای کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی خانه فرهنگ ابوذر، در قالب برنامه «هدیه بانوی کرامت» تعدادی اقلام و لوازم زندگی مورد نیاز شامل یک دستگاه اتو، روفرشی 12 متری، سرویس قابلمه نسوز، سرویس ظروف کامل بلور، پارچ و لیوان، قوری و کتری، کارد و چنگال، پتو، سرویس استکان چایخوری که به همت خیّران تهیه شده است به خانواده‌های کم‌برخوردار منطقه 14 اعطا می‌شود.

خانه فرهنگ ابوذر در طول سال‌های اخیر به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، برنامه و فعالیت‌های متعددی در قالب کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی از جمله اعطای سیسمونی نوزاد، اقلام و وسایل زندگی برای نیازمندان، طبخ و توزیع غذای گرم، اهدای بسته‌های معیشتی و همچنین، تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم‌برخوردار با همت خیّران تهیه و توزیع کرده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به خانه فرهنگ ابوذر واقع در منطقه 14 تهران، تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و بلوار ابوذر مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha