رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب شد
کد خبر: 4095815
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب شد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حکمی «حسام سالکی» را به عنوان رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب کرد.

حسام سالکی رئیس حوزه هنری استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌‌عمومی حوزه هنری، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حکمی «حسام سالکی» را به عنوان رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب کرد.

وی در بخشی از متن حکم انتصاب رئیس جدید حوزه هنری استان یزد آورده است: «مردم غیور استان یزد، با شمّ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مثال‌زدنی‌شان همیشه از پیش‌روان پیش‌رانی تمدّنی ایران، از پیشتازان دفاع از حق و از طلایه‌داران اعتلای انقلاب اسلامی بوده‌اند و یاد و منش عالمان و شهیدان و جهادگران این خطّه‌ی عزیز، از پشتوانه‌های ایران سربلند آینده به‌شمار می‌رود. در این راه، فعال‌تر کردن ظرفیت‌های نسل جوان هنرمندان یزدی برای تبیین دیروز و فردای درخشان این سرزمین، ضرورت دارد.

ضمن قدردانی از مجاهدت‌های برادر ارجمندم محمد صادق کوچک‌زاده، به حکم شناخت کافی جنابعالی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان و با عنایت به سوابق و تجربیات و توانایی‌های شما، به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌های حوزه هنری، شما را با حفظ سمت به ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یزد منصوب می‌نمایم. توفیق شما را در جلب عنایت و رضایت حق‌تعالی، ذیل توجّهات و تحیّات حضرت ولی‌عصر (ارواح العالمین لَهُ الفداء) خواستارم.»

یادآور می‌شود حسام سالکی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی است. وی پیش از این سابقه‌ معاونت فرهنگی حوزه هنری استان یزد، مسئولیت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان یزد و معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد را در کارنامه دارد و هم‌اکنون دستیار رئیس حوزه هنری در امور ارتباطات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha