اهمیت انعکاس صحیح مفاهیم قرآنی در جنگ روایت‌ها
کد خبر: 4094775
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

اهمیت انعکاس صحیح مفاهیم قرآنی در جنگ روایت‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها باید برای شفاف‌سازی حق و واقعیت‌ها تلاش کرد، گفت: انعکاس و روایت هنرمندانه و صحیح مفاهیم قرآنی در جنگ روایت بسیار مهم است.

اهمیت انعکاس صحیح مفاهیم قرآنی در جنگ روایت‌ها

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان عصر امروز، چهارم آبان‌ماه در نشست با تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای گیلان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اغواگری رسانه‌های دشمن اظهار کرد: دشمن با حرکت رسانه‌ای تلاش می‌کند به نظام اسلامی ضربه بزند.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، افزود: دشمن در نبرد اقتصادی موفق به شکست نشد و با ابزار رسانه، دروغ‌پردازی و اغواگری به جنگ با ایران آمده است.

مهدوی با اشاره به اینکه در مرحله سخت جبهه مبارزه حق علیه باطل هستیم، گفت: در جنگ روایت‌ها باید برای شفاف‌سازی حق و واقعیت‌ها تلاش کرد؛ جنگ روایت‌ها مهم‌ترین حرکت دشمن علیه نظام اسلامی است که هزینه‌های هنگفتی هم می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وجود ضعف در برخی روایتگری‌ها، بیان کرد: روایت‌های نادرست از سوی دشمن باید پاسخ داده شود. با توجه به تلاش دشمن در القای یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی لذا هوشمندی در جنگ روایت‌ها مولفه اصلی پیروزی در این بخش است. تحقق جهاد تبیین جلوی انفعال افکار عمومی در جنگ روایت‌ها را می‌گیرد.

وی با تاکید بر عیب‌یابی تولیدات رسانه‌ای تراز انقلاب، بیان کرد: عیب‌یابی آثار و انسجام فعالان تولید محتوای رسانه‌ای انقلاب باید در اولویت باشد.

مهدوی با بیان اینکه تولیدگران ماهری در عرصه محتواسازی مضامین انقلابی فعالیت می‌کنند، گفت: شبکه توزیع آثار فاخر هنری و رسانه‌ای عملکرد خوبی ندارد و باید تقویت شود.

وی با اشاره به محتوای ارزشمند آیات قرآن، افزود: انعکاس و روایت هنرمندانه و صحیح مفاهیم قرآنی در جنگ روایت بسیار مهم است. با توجه به اثرگذاری اثر هنری «سلام فرمانده»، موفقیت و جذبه این سرود جهانی شده و آوازه‌اش به آن سوی مرزها رسیده است که باید تولید چنین آثار فاخری افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha