ترویج اخلاق‌مداری و روحیه پهلوانی اولویت ورزشکاران است
کد خبر: 4093651
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

ترویج اخلاق‌مداری و روحیه پهلوانی اولویت ورزشکاران است

نماینده ولی فقیه در گیلان حفظ و ترویج اخلاق‌مداری و روحیه پهلوانی را نخستین اولویت و مرام اهالی ورزش دانست و گفت: ورزشکار و قهرمان با اخلاق و پهلوان برای جامعه به ویژه قشر جوان الگوی تاثیرگذار است.

ترویج اخلاق‌مداری و روحیه پهلوانی اولویت ورزشکاران است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز، 30 مهرماه در دیدار با مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان عرصه ورزش، متولیان و دست اندرکاران حوزه ورزش استان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی با اخلاق‌مداری و بهره‌مندی از مرام پهلوانی، عزت و افتخار برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

وی با اشاره به دو خاستگاه مهم ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، افزود: ورزش پدیده‌ای انسانی و مایه سلامت، نشاط و شادابی جامعه است و می‌تواند مهمترین وسیله برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها محسوب شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان حفظ و ترویج اخلاق‌مداری و روحیه پهلوانی را نخستین رسم و مرام اهالی ورزش دانست و گفت: ورزشکار و قهرمان با اخلاق و پهلوان برای جامعه به ویژه قشر جوان الگوی تاثیرگذار است.

وی توجه به جامعه ورزش و استفاده از نظرات و رهنمود‌های پیشکسوتان و اهل فن این عرصه را از مدیران ورزش و جوانان خواستار شد و افزود: مدیران ورزشی با تشکیل اتاق اندیشه ورز و نگاه عدالت محور به همه بخش‌های مدیریتی استان می‌توانند برای توسعه ورزش در دو بُعد قهرمانی و همگانی گام‌های مثبتی بردارند.

جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست تلاش برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب و رضایتمندی مردم را هدفی مهم و ارزشمند برای فعالان و متولیان عرصه ورزش عنوان کرد و گفت: توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) برای حضور موفق در میادین ورزشی و توجه به ارزش‌های والای اخلاقی و انسانی سرلوحه فعالیت‌های ورزشکاران و قهرمانان کشور است.

انتهای پیام
captcha