دهمین یادواره شهدای صنایع فجر برگزار شد
کد خبر: 4091674
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

دهمین یادواره شهدای صنایع فجر برگزار شد

دهمین یادواره شهدای صنایع فجر همراه با تجلیل از جمعی از خانواده شهدا در شیراز برگزار شد.

دهمین یادواره شهدای صنایع فجر، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، دهمین یادواره شهدای صنایع فجر امروز، 21 مهرماه در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی‌نژاد، رئیس عقیدتی ـ سیاسی صنایع فجر در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: روزی در عالم خداوند به بشریت نعمتی عطا کرد و آن وجود پیامبر(ص) بود.

وی افزود: آن حضرت 63 سال عمر کردند و نتیجه آن یک جمله شد که «...يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا؛ ... مردم دسته‏ دسته در دين خدا درآيند» (آیه 2 سوره نصر) شکل گرفت و مردم گروه گروه به اسلام گرویدند.

مسعودی‌نژاد ادامه داد: امروز باید شاکر این نعمت باشیم که در عصر و زمانی زندگی می‌کنیم که با روح و دم مسیحایی بزرگ و از سلاله پیامبر(ص)، انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز توانستیم در این فضا تنفس و زندگی کنیم. خدا را شاکریم که چتر و سایه ولایت را بر سر ما گستراند و ما امروز در حکومتی نفس بکشیم و زندگی کنیم که در رأس آن حکومت یک فقیه جامع الشرایط، عادل، عامل و خبیر پرچمداری می‌کند و این نبود مگر با خون شهدایی که هم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در 8 سال جنگ تحمیلی و در عرصه‌های دیگر دفع از حرم و امنیت کشور تلاش کردند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی صنایع فجر یادآور شد: این همایش بزرگداشت و یادواره ذره‌ای از زحمات شهدا را شاید نتواند جبران کند ولی فقط امروز می‌خواهیم به شهدا یک جمله گوییم شهدا شرمنده‌ایم که بیشتر از این نتوانستیم حق شما را ادا کنیم.

یادآور می‌شود، این مراسم با روایت‌گری سیدرضا متولی، مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و همچنین تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدا و مولودی‌خوانی همراه بود.

انتهای پیام
captcha