محرومیت‌زدایی؛ فصل مشترک بسیج اقشار و کانون‌های خدمت رضوی در کرمان
کد خبر: 4087096
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

محرومیت‌زدایی؛ فصل مشترک بسیج اقشار و کانون‌های خدمت رضوی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: محرومیت‌زدایی فصل مشترک بسیج اقشار و کانون‌های خدمت‌رضوی استان کرمان است و می‌توان با تعامل و توسعه ارتباط بین بخشی در مسیر خدمت به محرومین گام‌های موثری برداشت.

دیدار فرمانده سپاه ثارالله و دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون خدمت رضوی کرمان، سعید کاظمی‌پور، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان ضمن اشاره به تعامل خوب پایگاه‌های بسیج و کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی در کرمان بیان کرد: این همکاری و مشارکت در زمینه کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های جهادی تاثیر گذار بوده است.

وی با تشریح خدمات و فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان، گفت: خوشبختانه بیش از ۸ هزار نفر خادمیار در استان کرمان ثبت‌نام کرده و ساماندهی شده‌اند.

کاظمی‌پور با اشاره به اجرای موفق سامانه ارجاع سلامت رضوی در شهرستان کرمان گفت: برای توسعه این سامانه در کل استان خیرین می‌توانند از طریق پرداخت هدایا و نذورات در این طرح مشارکت داشته باشند.

در این دیدار سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تقدیر از خدمت‌رسانی کانون‌های خدمت‌رسانی استان به محرومین گفت: محرومیت‌زدایی فصل مشترک بسیج اقشار و کانون‌های خدمت‌رضوی استان کرمان است و می‌توان با تعامل و توسعه ارتباط بین بخشی در مسیر خدمت به محرومین گام‌های موثری برداشت.

انتهای پیام
captcha