توزیع روزانه ۲۴۰۰ پرس غذا در موکب واقفان خیراندیش تمرچین
کد خبر: 4084273
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

توزیع روزانه ۲۴۰۰ پرس غذا در موکب واقفان خیراندیش تمرچین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: موکب واقفان خیراندیش از ۱۷ تا ۲۸ شهریور در مرز تمرچین پیرانشهر روزانه در دو نوبت ناهار و شام دو هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم در بین زائران توزیع می‌کند.

توزیع غذای گرمحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته این اداره‌کل از محل اجرای نیات واقفین دو موکب برای پذیرایی از زائران حسینی راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: هر ساله موکب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در مرز مهران راه‌اندازی و ارائه خدمات انجام می‌داد که امسال علاوه بر این موکب، موکب واقفان خیراندیش در مرز تمرچین پیرانشهر نیز راه‌اندازی شده و میزبان زائران حسینی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی ادامه داد: موکب واقفان خیراندیش از ۱۷ تا ۲۸ شهریور دایر خواهد بود و روزانه در دو نوبت ناهار و شام دو هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم در بین زائران توزیع می‌کند.

وی بیان کرد: از زمان راه‌اندازی این موکب تاکنون مسئولان بسیاری نیز با حضور در آن اقدام به خادمی زائران حسینی کرده و در پخت و توزیع غذا کمک کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha