برپایی ۶۰ موکب جاماندگان اربعین حسینی در گرگان
کد خبر: 4082960
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

برپایی ۶۰ موکب جاماندگان اربعین حسینی در گرگان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از برپایی ۶۰ موکب جاماندگان اربعین برای دلباختگان اربعین حسینی در گرگان خبر داد.

موکب جاماندگان اربعین حسینی در گرگان برپا می شود

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات گلستان در حاشیه همایش سه سال‌های حسینی در مصلی امام جعفر صادق(ع) در گنبدکاووس از برپایی ۶۰ موکب جامانده اربعین حسینی در گرگان خبر داد و گفت: به همت ستاد مردمی اربعین شهرستان گرگان، موکب جاماندگان اربعین در این شهر برپا شده که در بخش‌های خدماتی، فرهنگی، پذیرایی، مشاوره و خدمات پزشکی و بانوان به عزاداران اربعین حسینی ارائه خدمت خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات گلستان گفت: ارزش کار اربعین بسیار راهبردی و کاربردی است و تاثیرگذاری زیادی در آینده‌نگری و آینده سازی جامعه و تمدن‌سازی نوین اسلامی کشور ما دارد.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه اربعین سرمایه گذاری اهل‌بیت برای تمدن‌سازی بوده و به همین دلیل برنامه‌های شاخصی در گلستان در دهه اخر صفر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این موکب‌ها خدمات در زمینه فرهنگی، قرآنی نیز خدماتی نظیر مشاوره حقوقی خانواده، شعرخوانی، رسانه، عکاسی، مداحی، چهارپایه خوانی و غیره انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات گلستان با بیان اینکه برپایی موکب جاماندگان اربعین نقش مهمی در شکل تمدن نوین اسلامی دارد، گفت: این موکب‌ها در مسیر امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس و مسیر خیابان شهید رجایی تا کانون فرهنگی طاها گرگان برنامه‌ریزی شده که در ایام اربعین برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha