مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4082224
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در آزادشهر برگزار شد

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه با حضور امام‌جمعه آزادشهر و اهل‌سنت و مدیران و مسئولان شهرستانی روز گذشته، 8 شهریور در مسجد جامع شهرستان آزادشهر برگزار شد.

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه با حضور امام‌جمعه آزادشهر و اهل‌سنت و مدیران و مسئولان شهرستانی روز گذشته، 8 شهریور در مسجد جامع شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهابی، امام‌جمعه آزادشهر در این مراسم گفت: کارمند نمونه باید سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهد که همانا خدمت صادقانه و بی‌منت است.

امام‌جمعه آزادشهر در ادامه اظهار کرد: امروز وظیفه کارمندان بسیار مهم و خطیر است و باید  تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه آزادشهر با تقدیر و تشکر از تمام کارمندان گفت: هرساله به مناسبت هفته دولت در چهارمین روز از این ایام از کارمندان نمونه تقدیر و تجلیل می‌شود از نظر ما تمام کارمندان شهرستان نمونه هستند اما از هر اداره باید یک نفر معرفی شود.

وی با بیان‌ اینکه دولت بدون منت مشغول خدمتگزاری به مردم است، گفت: کارمندان نمونه باید خدمات دولت را در بین مردم اطلاع‌رسانی کنند و اذهان عمومی را از عملکرد و اقدامات صادقانه دولت آگاه سازند.

انتهای پیام
captcha