ضرورت توجه به کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4080917
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

ضرورت توجه به کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش در خراسان‌جنوبی

نماینده مردم‌ نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمبود معلم و کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان را با چالش مواجه کرده که لازم است ویژه تر به این بحث ورود شود.

مصطفی نخعی، نماینده مردم‌ نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مصطفی نخعی، نماینده مردم‌ نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امروز ۴ شهریورماه در نشست شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: گزینش منطقه‌ای کار ارزشمندی در دانشگاه فرهنگیان بود.

وی با تاکید بر توجه به سرانه دانش‌آموزی و مدارس شبانه روزی، ادامه داد: این سرانه به حدی باید باشد که در شان مردم منطقه و آموزش و پرورش باشد چراکه با توجه به وسعت استان مسیر رفت و آمد دانش‌آموزان طولانی است.

نخعی با بیان اینکه کمبود معلم و کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان را با چالش مواجه کرده که لازم است ویژه تر به این بحث ورود شود، اظهار کرد: نیاز است در بحث کنکور و کلاس‌های تقویتی توجه ویژه به استان شود.

وی با بیان اینکه مانند توزیع رایگان کتاب باید در بحث کنکور نیز به این منطقه عنایت ویژه صورت گیرد، تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان سربیشه ساختمان اداری ندارد که نیازمند توجه ویژه هستیم.

نماینده مردم‌ نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت احداث دانشگاه فرهنگیان در نهبندان، تصریح کرد: بانوان معلمی که به مرخصی زایمان می‌روند بیشتر مورد توجه در بحث پرداختی‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha