خبرنگاران افسران مقابله با جنگ نرم هستند
کد خبر: 4079235
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خبرنگاران افسران مقابله با جنگ نرم هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرنگاران را افسران جهادتبیین دانست وگفت: امروزه خبرنگاران خط مقدم مقابله با جنگ نرم هستند و نقش تاثیرگذاری برجامعه دارند و باید با روایتی صحیح و دقیقی از واقعیت‌ را ارائه دهند‌.

سماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از گلستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، ۲۸ مرداد در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گلستان در گنبدکاووس گفت: امروزه خبرنگاران خط مقدم مقابله با جنگ نرم هستند و نقش تاثیرگذاری برجامعه دارند و باید با روایتی صحیح و دقیقی از واقعیت‌ را ارائه دهند‌.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان‌اینکه دشمنان می‌خواهند انقلاب را به بن بست بکشانند، تصریح کرد: وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه این است که جامعه‌ای اسلامی را در مسیر رسیدن به قله‌ها و اهداف انقلاب معرفی کرده و روایت دقیق مسائل کشور بپردازد.

اسماعیلی افزود: مردم کشور ما در ۴۴ سال گذشته در سخت‌ترین شرایط و با اراده قوی انقلاب اسلامی را خلق کردند باید این همت را ستود و خبرنگاران ما باید برای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در دولت‌های مختلف طرح جامع حمایت از رسانه‌ها مطرح بوده است، تصریح کرد: این اقدام در دولت سیزدهم با سرعت بیشتری در کارگروه‌های تخصصی بیش رفت و در کمیسیون فرهنگی به تصویب رسید، لذا صندوق هنر پیگیر این کار است و تسهیلات ویژه‌ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده و امیدواریم که بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

اسماعیلی خبرنگاران را افسران جهادتبیین دانست وگفت: خبرنگاران ستون‌های اصلی تمدن نوین اسلامی هستند که می‌توانند با قلم خود در جامعه امیدآفرینی کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: گلستان از قطب‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود و دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات فرهنگی کشور گذاشته است و در صدد اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

 

 

 

انتهای پیام
captcha