تحقق گام دوم انقلاب رسالت اصلی دستگاه‌های فرهنگی باشد
کد خبر: 4075215
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

تحقق گام دوم انقلاب رسالت اصلی دستگاه‌های فرهنگی باشد

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بیانیه گام دوم یکی از ارکان مهم برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است گفت: تحقق گام دوم انقلاب رسالت دستگاه‌های فرهنگی شاهرود قرار گیرد.

تحقق گام دوم انقلاب، رسالت دستگاه‌های فرهنگی شاهرود قرار گیرد

به گزارش ایکنا از سمنان، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود، عصر روز گذشته، دهم مرداد در نشست خبری مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارتقای همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان با این شوراست افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اثرگذاری بسیاری در اجرای برنامه‌ها دارد.

معاون استاندار سمنان بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از ارکان مهم برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: تحقق گام دوم انقلاب رسالت دستگاه‌های فرهنگی شاهرود قرار گیرد تا بتوانیم بهترین نتیجه را گرفت.

جلالی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تحقق گام دوم انقلاب نیازمند حمایت همه جانبه است، یادآور شد: یکی از وظایف حاکمیت، حمایت از این نهاد انقلابی است و در شهرستان‌ها نیز باید نمونه‌های این حمایت دیده شود.

به گفته وی؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بازگویی صدای مردم و انقلاب، نقشی مهمی دارد که در این راستا پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و حفظ گنجینه انقلاب و نظام از جمله دیگر رسالت‌های مهم این شوراست.

انتهای پیام
captcha