برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن فرزندان و بانوان شاغل نداجا
کد خبر: 4074932
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن فرزندان و بانوان شاغل نداجا

بیست‌ودومین مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم فرزندان و بانوان شاغل نداجا در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار شد.

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن فرزندان و بانوان شاغل نداجا

ناخدا دوم فردین سیفی‌زاده، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری بیست‌ودومین مرحله مسابقات قرآن کریم فرزندان و بانوان شاغل نداجا اظهار کرد: بیست‌ودومین مرحله مسابقات قرآن کریم فرزندان و بانوان شاغل نداجا در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم به صورت مجازی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ نفر از فعالین قرآنی متقاضی شرکت در مسابقات قرآنی نداجا بودند که با ارزیابی و سنجش اساتید قرآنی ۲۵ نفر از منطقه رشت جهت شرکت در بیست‌و‌دومین مرحله مسابقات قرآن کریم فرزندان و بانوان شاغل نداجا معرفی شدند.

سیفی‌زاده بیان کرد: در این مرحله، کاروان قرآنی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با اقتدار ۱۰ رتبه اولی، ۶ مقام دومی، ۵ مقام سومی را در بین مناطق نیروی دریایی به دست آورد.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت گفت: این مرکز همواره از ظرفیت‌های قرآنی بالقوه و بالفعلی برخوردار است که با برنامه‌ریزی مناسب در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر این عزیزان در مسابقات قرآنی ارتش و نیروهای مسلح خواهیم بود.

سیفی‌زاده خاطرنشان کرد: برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های آجا که از تاریخ ۶ شهریور ماه سالجاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha