دیدار جمعی از اندیشمندان کشور سوریه با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
کد خبر: 4072339
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

دیدار جمعی از اندیشمندان کشور سوریه با نماینده ولی‌فقیه در گلستان

طی مراسمی جمعی از علما و اندیشمندان کشور سوریه روز گذشته، ۲۹ تیرماه با نماینده ولی‌فقیه در گلستان دیدار کردند.

 یت الله نورمفیدی در دیدار با اندیشمندان کشور سوریه

به گزارش ایکنا از گلستان، جمعی از علما و اندیشمندان کشور سوریه روز گذشته، ۲۹ تیرماه با نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کردند.

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در این دیدار با تاکید بر اینکه اجازه نفوذ دشمن در میان امت اسلامی نمی‌دهیم، افزود: اگر چه امروزه امت اسلامی گرفتاری‌ها و مشکلات زیادی دارد، اما باید به وحدت توجه کنیم.

امام جمعه گرگان گفت: اقوام مختلف شیعه و سنی در گلستان در کمال صفا و صمیمیت و برادری زندگی می‌کنند و افرادی که اتحاد شیعه و سنی را دست نیافتنی می‌دانند می‌توانند گلستان را به عنوان نمونه‌ای از این وحدت ببینند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: طبق آیات قرآن همه مسلمانان باید «ید واحد» بوده و با اتحاد و همدلی حرکت کنند و با این ترفند می‌شود در برابر دشمنان اسلام، استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی ایستادگی کرد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: ما باید دقت کنیم که مسلمانان اعم از سنی و شیعه چه وظیفه‌ای داریم، همه باید خط قرمزهای یکدیگر را رعایت کرده و اصول یکدیگر را بشناسیم و به مقدسات یکدیگر احترام بگذاریم.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بزرگترین دشمن مسلمانان و دین اسلام بوده و باید با اتحاد و همدلی جلوی آنها بایستیم.

محمد شریف الصواف از علمای سوریه نیز در این دیدار گفت: سوریه امروز در جنگی تمام عیار به سر می‌برد که نظامی نیست بلکه مکر و حیله شبانه روزی اسرائیل و فتنه‌گری آنها می‌باشد.

 

انتهای پیام
captcha