آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در منطقه شرق گیلان
کد خبر: 4070312
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در منطقه شرق گیلان

رئیس اداره اوقاف شهرستان آستانه اشرفیه از آغاز مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن و یادمان استاد سیدکاظم فخر موسوی و 8 شهید قرآنی شهرستان در منطقه شرق گیلان خبر داد.

علی خوشخو رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه

علی خوشخو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه در گفت‌‌‌‌‌وگو با ایکنا از گیلان، از آغاز مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شرق استان خبرداد و اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن منطقه شرق گیلان و یادمان استاد سیدکاظم فخر موسوی و 8 شهید قرآنی شهرستان از امروز، 21 تیر ماه به صورت متمرکز در آستانه اشرفیه با حضور متسابقین لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش و سیاهکل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در بخش بانوان 48 متسابق و در بخش آقایان 62 متسابق از منطقه شرق گیلان در این دورi از مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: مسابقات خواهران امروز و مسابقات برادران فردا، 22 تیر از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 18 در حرم سیدجلال‌الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

خوشخو با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء، حفظ کل، ترتیل و قرائت برگزار می‌شود، گفت: مسابقات سه گانه معارف، قرآن و اهل بیت(تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه) 20 مهر ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین رشته‌ اذان و دعاخوانی اوایل شهریور در رشت ضبط و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

گفتنی است نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مرحله استانی این رویداد راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha