اعزام 70 مبلغ به مناطق مختلف ملایر در ایام غدیر
کد خبر: 4069634
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

اعزام 70 مبلغ به مناطق مختلف ملایر در ایام غدیر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 70 مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

 روح‌الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه ولایت ستاد غدير در شهرستان ملایر تشکیل شد و مصوباتی داشتیم.

وی از برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در این ایام در شهرستان خبر داد و افزود: در 14 نقطه شهرستان موکب و ایستگاه صلواتی برپا می‌شود. در 60 مسجد شهرستان مراسم جشن‌های غدیر را داریم و در 10 محله و نقطه کاروان‌های شادی را در شهرستان برپا خواهیم کرد.

نجفی با بیان اینکه این کاروان‌های شادی با همکاری هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، مساجد و گروهای مردمی برپا می‌شود، گفت: بیشتر کاروان‌های شادی در نقاط حاشیه شهر به‌صورت خودرویی و یا پیاده‌روی در روز عید غدیر برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از توزیع بسته‌های غذایی توسط مساجد، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی در دهه ولایت و امامت خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌ها با عنوان اطعام غدیر در بین قشرهای نیازمند توزیع خواهد شد.

نجفی از برگزاری مسابقات خطبه‌خوانی غدیر در دهه ولایت خبر داد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است که بتوانیم این مسابقه را با جوایز ارزنده برگزار کنیم. همچنین پویش «به رسم جوانمردی» با هدف حمایت از مستأجران با همراهی و همکاری اتحادیه املاک، به‌صورت استانی در حال اجراست.

وی اعزام 70 مبلغ به مساجد شهرستان با هدف تبیین واقعه غدیر، اعزام 30 مداح به مساجد و مناطق شهرستان در این ایام، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر، دیدار با خانواده، سادات، دیدار با امام‌جمعه، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری ختم صلوات و قرآن و همچنین برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی و... را نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه ولایت و امامت برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به همزمانی هفته عفاف و حجاب و دهه ولایت، تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های مختلف از جمله همایش دختران انقلاب در پارک بانوان، اجرای سرود دختران انقلاب و همایش‌ها و گفتمان‌های با موضوع حجاب اسلامی با حضور کارشناسان با همکاری سایر نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha