جامعه اسلامی نباید صحنه پوشش نامناسب برخی از افراد باشد
کد خبر: 4064826
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

جامعه اسلامی نباید صحنه پوشش نامناسب برخی از افراد باشد

امام‌جمعه رشت با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان، تأکید کرد: امروز مقابله با بد حجابی و برچیدن بساط بی‌بندوباری خواست مردم مؤمن و متدین است و جامعه اسلامی نباید صحنه پوشش نامناسب برخی از افراد باشد.

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز، 27 خرداد در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به تلاش های رژیم صهیونیستی رو به زوال برای ایران هراسی در دنیا، اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب وعده دادند، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و لذا شاهد نشانه های این افول هستیم.

وی با بیان اینکه سیاست ها و راهبردهای رژیم صهیونیستی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد و بیشتر مایه نابودی دشمنان است، افزود: صهیونیست ها در مقابل ایران حالت سردرگم دارند، زیرا می دانند هرگونه اقدام علیه جمهوری اسلامی نابودی آنان را جلو می اندازد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای زدن ریشه مقاومت یعنی ایران، بیان کرد: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان زبانزد است و ایران در مقابل اسرائیل میدان داری می کند و هرگونه دست از پا خطا کردن دشمن را سریعا پاسخ می دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان یکی از شگردهای طرح «هزار چاقو» علیه ایران را قرار دادن مردم مقابل نظام دانست و بیان کرد: دروغ پراکنی دشمن و عوامل داخلی آنان موجب تزریق ناامیدی به مردم شده است، لذا خیلی باید مراقب باشیم تا مطالبات صنفی و تجمعات مردمی تبدیل به فرصت سوءاستفاده دشمنان نشود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان، تأکید کرد: امروز مقابله با بد حجابی و برچیدن بساط بی‌بندوباری خواست مردم مؤمن و متدین است و جامعه اسلامی نباید صحنه پوشش نامناسب برخی از افراد باشد.

آیت الله فلاحتی از ادارات و سازمان ها نیز خواست به مسئله حجاب و پوشش پرسنل خود توجه داشته باشند و بیان کرد: بانوان شاغل باید قانون را رعایت کنند و با پوشش مناسب در محیط کار حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نهادهای زیرمجموعه دولت باید در اجرای قانون مربوط به عفاف و حجاب پیشگام باشند، افزود: نباید بی‌حجابی‌ها از جامعه به ادارات ما هم رسوخ کند.

امام‌جمعه رشت با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، به اهمیت نظارت بر بازار و کالاهای اساسی مردم اشاره کرد و یادآور شد: منابع آبی ارتباط مستقیم با کشاورزی دارد و لذا مسئولان جهاد کشاورزی نسبت به ذخیره آب در سدها و آب بندان ها و تالاب ها و چاه ها اهتمام داشته باشد تا کشت و کار خوبی داشته باشیم.

وی جایگزینی شیوه های کشاورزی سنتی با مدرن را در دستور کار جهاد کشاورزی دانست و گفت: برنج محصول مهم و استراتژیک برای کشور است و لذا باید از شالیکاران حمایت کرد؛ همچنین باید از کشاورزی تک محصولی به سمت چندمحصولی برویم تا کشاورزان درآمدزایی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha