ضرورت ارتقای بخش خصوصی در خدمات‌رسانی به زائران
کد خبر: 4064454
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

ضرورت ارتقای بخش خصوصی در خدمات‌رسانی به زائران

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان‌رضوی بر ارتقای جایگاه بخش خصوصی در خدمات‌رسانی به زائران تأکید کرد.

 زائران به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان که شامگاه گذشته، 24 خرداد ماه در دفتر معاون استاندار برگزار شد، اعضای این کمیسیون به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و برنامه‌های خود در راستای مسئولیت اجتماعی خود در چارچوب وظایف صنفی و عضویت در کمیسیون گردشگری پرداختند.

در این نشست موضوعاتی چون ضرورت توجه به صنعت گردشگری و رفع مشکلات این حوزه، تسهیل و بازتعریف شبکه مسائل زیارت در استان خراسان رضوی و علی الخصوص مشهد مقدس،  نظارت دقیق و ساماندهی مراکز غیر مجاز اقامت و حمل و نقل، بازنگری روش اجرای قوانین مالیاتی، توجه به ارتقای کمی و کیفی گیشه‌های اطلاع‌رسانی شهری، افزایش تبلیغات ظرفیت‌های مشهد در تابلوهای شهری و جاده‌ای و صدا و سیما برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و زیارت استان و از مهمترین نکاتی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار ضمن تأکید بر بر تحول و ارتقای بهره‌وری در ارائه خدمات به زائران رضوی بیان کرد: ظرفیت‌های بخش خصوصی در مشهد در خدمت‌رسانی به زائران فرصت خوبی است و در شرایط کنونی که ارتقای کمی و کیفی خدمات زائران در دستور کار استان است، مجموعه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی می‌تواند دارای نقش فعال و موثری باشد.

وی ابراز کرد: اولویت اصلی باز تعریف نقش‌آفرینی بخش خصوصی در ارتقای خدمات به زائران است و انتظار می‌رود این ظرفیت قوی که ایجاد شده است بیش از گذشته با ابتکار و نوآوری و انطباق با نیازهای زائر بتواند در مشهد نقش‌‎آفرینی داشته باشد.

حضور در قرارگاه اقتصاد زیارت و فرهنگ از دیگر پیشنهادات معاونت هماهنگی مدیریت امور زائرین استانداری به کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بود.

انتهای پیام
captcha