بیش از ۴هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی روی دست وزارتخانه مانده است
کد خبر: 4062695
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

بیش از ۴هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی روی دست وزارتخانه مانده است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارتخانه ورزش و جوانان گفت: متأسفانه بیش از چهار هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی روی دست این وزارتخانه مانده است که اولویت امروز تکمیل این‌ اماکن به‌ویژه پروژه‌های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است.

پروژه نیمه تمام هتل ورزشکاران چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان، مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارتخانه ورزش و جوانان، روز گذشته، ۱۷ خردادماه در سفر به چهارمحال و بختیاری در بازدید از ساختمان نیمه‌کاره هتل ورزشکاران این استان، اظهار کرد: تکمیل این پروژه‌های ورزشی که گاهی پیشرفت فیزیکی آنچنانی هم ندارند به دغدغه بزرگ دولت و وزارتخانه تبدیل شده است.

وی افزود: متأسفانه بیش از چهار هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی روی دست این وزارتخانه مانده است. اولویت امروز ما تکمیل این‌ اماکن به خصوص پروژه‌های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است که امیدواریم در این استان نیز به نتایج مطلوبی برسیم.

حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز گفت: بیش از ۲۰ سال از آغاز ساخت هتل ورزشکاران استان می‌گذرد و امروز به یک‌ معضل اجتماعی نیز تبدیل شده که امیدواریم مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، خون تازه‌ای به رگ‌های فرسوده این ساختمان تزریق کند.

کاظمی‌پور همچنین در بازدید از پارک بانوان شهرکرد، گفت: برای افزایش نشاط در میان بانوان، در حال تلاش برای گسترش فضاهای ورزشی در پارک‌ها و اماکن عمومی هستیم.

وی ادامه داد: با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور نیز جلساتی برگزار کرده‌ایم و از طرح‌های مرتبط نیز استقبال می‌کنیم.

کاظمی پور با اشاره به نقش بالای سلامت زنان در تحکیم بنیان و نشاط خانواده بر لزوم همکاری متولیان سلامت عمومی برای گسترش این اماکن تأکید کرد.

به گفته معاون وزیر ورزش و جوانان افزایش اماکن اختصاصی از جمله پارک‌های بانوان و توسعه زیر ساخت‌ها برای ایجاد پویایی، نشاط و بالندگی زنان و دختران در کشور از اولویت‌های این معاونت است.

انتهای پیام
captcha