حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در محلات
کد خبر: 4062524
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در محلات

مسئول شبکه جوانان رضوی محلات از برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت با حضور کاروان‌های خدام حرم رضوی در این شهرستان خبر داد.

کاروان زیر سایه خورشیدمحسن باستانی، مسئول شبکه جوانان رضوی محلات، در حاشیه حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در محلات، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت جشن‌های «زیر سایه خورشید» با حضور کاروان‌های خدام حرم مطهر رضوی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدام حرم رضوی امروز، 17 خرداد با حضور در بیت‌الشهدای این شهرستان و تجدید میثاق با شهدا برنامه‌های خود را آغاز کردند، اظهار کرد: دیدار با حجت‌الاسلام ربانی، امام جمعه محلات، دیدار با خانواده شهیدان سلیمی، عیادت بیماران بیمارستان امام خمینی(ره)، جشن تکلیف در حسینیه سادات شهر نیم‌ور، دیدار با خانواده شهید عبدالله‌نیا نیم‌ور و بازدید از مؤسسه قمربنی هاشم(ع) از برنامه‌های در دستور کار کاروان است.

باستانی حضور در امامزادگان فضل و یحیی(ع)، بازدید از زندان محلات، حضور در روستای لریجان، امامزاده محمد(ع) روستای نخجیروان، مسجد جامع روستای باقرآّباد، گلزار شهدای روستای ورین و جشن دهه کرامت را از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید محلات بیان کرد.

وی با بیان اینکه برای دهه کرامت امسال شعار «همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید همواره مردمی بوده و این مهم موجب اشاعه بیشتر فرهنگ رضوی در بین مردم و استقبال خوب آنان را از این کاروان در برداشته است.

انتهای پیام
captcha