مردم پلیس را امین خود می‌دانند
کد خبر: 4061236
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

مردم پلیس را امین خود می‌دانند

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: مردم پلیس را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله علی خاتمی شامگاه روز گذشته (۱۰ خردادماه) در دیدار با فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان فرماندهی کل انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در خنثی کردن توطئه دشمنان و مدیریت بحران‌های اجتماعی موفق عمل کرده است.

امام جمعه زنجان حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: مردم پلیس را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حسن مدیریت سردار اشتری و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان انتظامی در تامین امنیت جامعه، بیان کرد: اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت در سایه همدلی مسئولان و امنیت پایدار جامعه به برکت تلاش‌های جان‌برکفان امنیتی و انتظامی حاصل شده است.

خاتمی با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت‌های پلیس و تلاش‌های موثر و مفید پلیس در کاهش جرایم، افزود: کارکنان انتظامی شبانه‌روز برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می‌کنند که این جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان اظهار کرد: اقتدار پلیس در سایه اعتماد مردم رقم می‌خورد و موقعی می‌توانیم پلیس مقتدری داشته باشیم که اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی از مردمی‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: من امروز به توسعه، ترقی و پیشرفت مجموعه انتظامی اذعان دارم.

خاتمی اجرای عدالت توسط پلیس و حمایت دستگاه قضاء را نگهبان و حافظ امنیت جامعه دانست و بر ارتقای توجه به سربازان و خانواده کارکنان تاکید کرد.

در ادامه این دیدار محسن افشارچی، استاندار زنجان، با تقدیر و تشکر از تلاش‌های تک تک کارکنان انتظامی استان، اظهار کرد: قضاوت مردم درباره عملکرد پلیس، قضاوت خوبی است و مردم واقعا پلیس را از خودشان می‌دانند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه خدماتی که پلیس انجام می‌دهد مورد توجه مردم است و رابطه بین مردم و پلیس را برقرار می‌کند، افزود: برقراری نظم و امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است که بی‌تردید با مدیریت هوشیارانه و خادمانه این نیروی غیور در همه صحنه‌ها، شاهد پویایی آن هستیم.

افشارچی با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی به صورت شبانه‌روزی برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند، افزود: خدمات‌رسانی به مردم، یکی از با ارزش‌ترین و پرافتخارترین ماموریت‌های کارکنان پلیس در استان است.

انتهای پیام
captcha