دیدار سرپرست جهاددانشگاهی گیلان با متولیان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4061148
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی گیلان با متولیان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

هم‌زمان با برگزاری سی‌و‌دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان گیلان، سرپرست جهاددانشگاهی گیلان با مسئولان این جشنواره، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی گیلان با متولیان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایکنا از گیلان، هم‌زمان با سی‌و‌دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان گیلان که در پردیس بنت‌الهدی صدر رشت در حال برگزاری است، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان امروز، دهم خردادماه با حضور در محل جشنواره، با مسئولین برگزاری این رویداد قرآنی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ابتدای این جلسه ابراهیم صفری، رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان با استقبال از انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه فرهنگیان و جهاددانشگاهی استان و همکاری این دو نهاد با یکدیگر، اظهار کرد: همکاری این دو نهاد دانشگاهی می‌تواند در راستای اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نظیر تربیت دانشجومعلمان توانمند بسیار اثرگذار باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای تفاهم‌نامه کشوری که بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان وجود دارد، می‌توان تفاهم‌نامه کاربردی عملیاتی مبتنی بر زیست‌بوم استان گیلان را تهیه و اجرا کرد.

در ادامه این دیدار، حمیدرضا مسکنی، سرپرست جهاددانشگاهی گیلان با اشاره به ثمرات همکاری این دو نهاد، اظهار کرد: در این راستا، برگزاری آموزش‌های اولیه به دانشجومعلمان که در آینده سفیران دانش خواهند بود و پایه‌های اولیه علم‌آموزی را بنا می‌کنند، موجب می‌شود که فرزندان این سرزمین با آموزش و پرورش بهتری رشد یابند و مهارت‌های لازم را برای زندگی در عصر خود کسب کنند تا آینده بهتری برای کشور و آحاد جامعه رقم بخورد.

سرپرست جهاددانشگاهی گیلان تصریح کرد: همچنین در جهاددانشگاهی شرایطی فراهم می‌شود که استعدادها و توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجومعلمان شناسایی شده و در مسیری سازنده و پویا هدایت شوند.

در این جلسه، سیدکامران میرمعینی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و دبیر ستاد عالی جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور و محمد عربان، رئیس اداره جشنواره‌های فرهنگی و فعالیت‌های قرآن و عترت سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز طی سخنانی، ایجاد ارتباط میان جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان را موجب هم‌افزایی و تعالی آنان دانستند.

در پایان این جلسه، سرپرست جهاددانشگاهی استان و همچنین سرپرست معاونت فرهنگی این سازمان با حضور در سالن‌های مسابقات قرآن کریم، از روند برگزاری این جشنواره بازدید نمودند.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی گیلان با متولیان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیاندیدار رئیس جهاددانشگاهی گیلان با متولیان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

انتهای پیام
captcha