راهیابی ۸ دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4060382
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

راهیابی ۸ دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری از حضور هشت دانشجومعلم استان در بخش آوایی مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت(ع) که با میزبانی گیلان در حال برگزاری است، خبر داد.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

عبدالرضا فتاحی، رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه سی‌و‌‌دومین دوره جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور، از امروز هشتم خردادماه در پردیس بنت‌الهدی صدر رشت آغاز شده و تا ۱۱ خردادماه ادامه دارد، اظهار کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در ۱۰ بخش و ۵۰ رشته برگزار می‌شود که مرحله کشوری آن به صورت مجازی و حضوری در حال انجام است و در حال حاضر، هشت دانشجو معلم از چهارمحال‌وبختیاری در مرحله کشوریِ بخش آوایی این جشنواره با میزبانی استان گیلان حضور دارند.

وی با ذکر اینکه مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان امسال با حضور 200 دانشجومعلم از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، ادامه داد: از این تعداد، افرادی در رشته‌های مختلف بخش‌های گوناگون حدنصاب لازم را برای حضور در مرحله کشوری کسب کردند.

فتاحی در خصوص راه‌یافتگان استان به مرحله کشوری بخش آوایی، بیان کرد: محمدجواد نوراللهی در رشته اذان، سیدعلیرضا حسینی در حفظ پنج جزء، پدرام اسکندری در رشته مداحی، مجتبی کریمی‌آذر در قرائت ترتیل و حسین طهماسبی در رشته قرائت تحقیق و خانم‌ها زینب ویسی در رشته قرائت ترتیل، زهرا نصراللهی در قرائت تحقیق و زهره ضیائی در حفظ پنج جزء اسامی نمایندگان استان در رشته‌های آوایی هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: چند تن از دانشجومعلمان استان نیز در بخش‌هایی چون هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و غیره به مرحله کشوری راه یافته‌اند که بخشی از این رشته‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند و بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان نیز در تابستان سال‌جاری با میزبانی یکی از استان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha