حفظ اسناد هشت سال دفاع مقدس یک ضرورت است
کد خبر: 4057646
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

حفظ اسناد هشت سال دفاع مقدس یک ضرورت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: حفظ اسناد هشت سال دفاع مقدس موجود در ادارات مختلف یک ضرورت است و نباید اجازه دهیم رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس فراموش شود.

دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ سیدشمس‌الدین موسوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان،  در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان، اظهار کرد: جهاد تببین سال‌ها پیش مطرح شده و از آن زمان دغدغه رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب فاصله مردم و نظام است، تصریح‌ کرد: موضوع مهم در موضوع در زمینه تبیین چگونه تبیین کردن است.

این مسئول با بیان اینکه باید اصول تبیین باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: باید آنچه دشمنان نشانه گرفته تبیین شود.

موسوی با اشاره به تلاش دشمن برای تطهیر رژیم پهلوی، تاکید کرد: باید دستاوردهای کشور به مردم بیان شود تا مردم نسبت به نظام و اقدامات آن اشرافیت پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در آستانه سوم و چهارم خرداد سالروز آزادسازی قرار داریم، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس فراموش شود.

وی با اشاره به اینکه منفعل بودن در برگزاری برنامه‌های مناسبتی ما را زیر سوال می‌برد، اضافه کرد: باید در این زمینه همه دستگاه‌ها ورود پیدا کنند.

موسوی با اشاره به جمع‌آوری و نگهداری اسناد هشت سال دفاع مقدس در استان زنجان، بیان کرد: این اسناد ارزشمند بوده و باید در حفظ آن نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha