عیادت نماینده ولی‌فقیه گیلان از کودکان بیمار
کد خبر: 4055979
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

عیادت نماینده ولی‌فقیه گیلان از کودکان بیمار

به مناسبت هفته سلامت، نماینده ولی‌فقیه در گیلان به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان دانشگاه، امروز، 20 اردیبهشت ماه با حضور در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از کودکان بستری در این مرکز عیادت کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان از کودکان بستری در بیمارستان 17شهریور رشت عیادت کرد

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز، 20 اردیبهشت ماه و در چهارمین روز از هفته سلامت، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان به همراه  ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، حیدرعلی بالو، معاون درمان دانشگاه و همچنین جمعی از مسئولان دانشگاهی، با حضور درمرکز آموزشی درمانی ۱۷شهریور رشت، از کودکان بستری در این مرکز عیادت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با حضور در بخش خون و انکولوژی و همچنین هماتولوژی، با بیماران بستری، کادر درمان و همراهان بیماران گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله فلاحتی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و گفت‌وگوی صمیمی و پدرانه با بیماران و همراهانشان، هدایایی را نیز به کودکان بیمار بستری در این مرکز اهدا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در عیادت از بیماران سرطانی بستری در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با تقدیر از زحمات کادر درمان، به اهمیت احیای نفس اشاره کرد و گفت: بنا بر تعابیر اسلامی هرکسی اگر بخواهد جان یک نفر را نجات دهد، انگار همه عالم را نجات داده است.

وی داشتن روحیه منعطف و‌ با نشاط کادر درمان را در بهبود بیماران حایز اهمیت برشمرد و افزود: نگاه، لبخند و روحیه ی آرام و با نشاط پزشکان و پرستاران، در درمان بیماران، بسیار اثرگذار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در جریان بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی و درمانی 17شهریور رشت، ضمن بررسی وضعیت بیمارستان و ارزیابی کمی و کیفی خدمات ارائه شده، با بیماران و کادر درمان گفت‌و‌گو کرد.

گفتنی است در این بازدید، کودکان بیمار بستری در بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از عیادت و دل‌جویی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز خرسندی کرده و حضورشان را مایه دلگرمی دانستند.

انتهای پیام
captcha