اجرای پویش «نذر خون» در لرستان
کد خبر: 4052325
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

اجرای پویش «نذر خون» در لرستان

سرپرست اداره‌کل انتقال خون لرستان با اشاره به راه‌اندازی پویش «نذر خون» در این استان، گفت: ذخایر خون به‌عنوان یک نیاز همیشگی به‌ویژه برای مواقع بحرانی است که در این راستا در شب‌های ماه رمضان ساعات فعالیت پایگاه‌های انتقال خون لرستان افزایش یافته است.

علی سوری، سرپرست انتقال خون لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی سوری، سرپرست اداره‌کل انتقال خون لرستان، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ذخایر خون یک نیاز همیشگی است که باید ذخیره‌سازی آن به اندازه کافی برای مواقع بحرانی انجام شود.

وی از راه‌اندازی پویش «نذر خون» در لرستان خبر داد و با اشاره به افزایش ساعات فعالیت پایگاه‌های انتقال خون این استان، افزود: پایگاه‌های انتقال خون این استان تا پایان ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲۴ بامداد فعال هستند.

سوری با بیان اینکه دو پایگاه خون‎گیری در شهرستان خرم‌آباد و یک پایگاه شهرستان بروجرد تا پایان ماه مبارک رمضان فعال است و داوطلبان اهدای خون می‌توانند، برای اهدای خون به این مراکز مراجعه کنند، اضافه کرد: از کلیه مردم نوعدوست استان لرستان درخواست می‌کنیم با مراجعه به مراکز اهدای خون، گام مؤثری در بهبود و ادامه زندگی بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های خونی بردارند.

انتهای پیام
captcha